December 1, 2010

aku di tag !

assalamu'alaikum w.b.t dan salam sejahtera buat semua blogger2 skalian .selama aku menulis di blog ni ,tidak pernah ku tahu yg blog bule di 'TAG' .haha ..siape nye keje nak tag2 ni?bkn kat fb je ke bule tag?tu pun tag gamba .yg ni tag blog .adoyai ~ pelik tol .kalo dh kne 'TAG' kat blog ni ,makne nye korang kne tunai kan permintaan org yg tag korang tu .haaa ~ aku kne tag .agak2 ape topik yg harus aku cerita ek?
memandangkan ini tag pertama aku di blog ,aku ingat nak jawap tag ni dgn simple je .tajuk nye adalah "25 FACT ABOUT ME". hmmm ~ siape nye keje yg tag aku ni?

Insan tersebut adalah my first follower .siape my first follower ?ade name dia kat blog list sebeleh tu .name dia sorng je pun kat blog list tu .walaupun aku dh ade 5 follower ,name dia sorg je kat situ .cmne tah dia wat .aku pun x taw .haha .aku ade bg nama samaran kat my first follower ni .name samaran dia adalah 'Wangi Girl' ..haha .mengapa begitu ek? sbb dia akan mengaku diri dia wangi walaupun dia belom mandi .kah3 .nseb bek dia mmg wangi walaupun aku x pernah bau pun sbb aku ada masalah dgn deria bau sejak dr kecil .sebelom aku nak memulakan tajuk tag aku ni .aku harus cerita sikit psl 'Wangi Girl' ni .oke ! Dia seorang yg baik hati .dia seorang yg bersunguh2 utk dpt kan sesuatu .skrang ni dia tgh berusaha mendpt kan dslr terchinta .aku x dpt nk tolong bli kan .aku doa kan dia je .haha .on the other hand about her is dia seorang yg tabah dlm hidup .(tabah ke?) hik3 .seorang yg suke menghabis kan tisu .x kisah lar di mana pun .kdai2 ke tempat keje ke .mane ade tisu ,sume dia hbs kan .haha .jangan mare yee ~
aku rase tu larh serbe sedikit tentang 'Wangi Girl' .x leh citer bnyk2 .kne citer skit2 je .takut nanti tersalah tafsir tntg dia .aku pun masih dlm proses mengenali agy ni .

Agak2 skrang ,dh bule citer psl "25 FACT ABOUT ME" kot .oke ! mule skrang :-


  1. Perkara pertama tentang aku adalah sangat tidak suke di banding2 kan dengan manusia lain .please take note !kita manusia punyai KELEBIHAN & KELEMAHAN masing2 . INGAT !
  2. aku seorang yg kuat makan ! asal ade rezeki dpn mata,mesti nak melantak .bwk2 larh istigfar muaz oi !
  3. aku seorang yg cemburu pada sesuatu yg aku suke tp org lain dpt dlu .bila cemburu akan diam .bawak diri sorg2 !
  4. aku suke merantau ! sgt2 sesuai bile aku tgh cemburu ataupun hati tak tenang !
  5. Teringin sgt memiliki sebuah kereta sendiri.bagi lar ape2 kereta pun ,akan di jaga sebaik2 nya .
  6. seorang yg gemar memakai topi .topi jenis bersaiz ye .x leh adjust2 nye .contoh mcm topi too phat tu .
  7. barang utama bila nak pergi mana2 adalah : HANDPHONE ,JAM & DOMPET.
  8. seorang yg suke pada hip-hop .gaya hip-hop ,lagu2 hip-hop . =)
  9. seorang yg ingin dapat kan sesuatu dalam masa yg terdekat .
  10. sangat2 setia bila dh sayang sesuatu .
  11. seorang yg sering bercakap dan tido bersama kucing pada waktu malam .(mase kat rumah je)
  12. aku akan menjadi GILA2 bila x leh tido pada waktu malam .
  13. seorang yg suke merisau kan ibubapa .keluar malam2 ,balik kol bape pagi .ish3 
  14. sangat suka bersukan walaupun tidak mempunyai apa2 bakat dlm sukan .
  15. aku mempunyai sifat 'jiwang' sikit dlm diri .org lain kata 'dalam hati ada taman' . =P
  16. seorang yg cepat geli terhadap botol susu kanak2 .bule termuntah kowt kalo pegang botol susu kanak2 lama2 .haha
  17. Pernah bekerja sebagai seorang cashier di parkson selama 3 bulan .
  18. aku seorang yg selalu kena marah .dari kecik lagi .kalo marah orang jarang.kalo dh marah pun,akan rase sebe salah sgt2 .aku x suke marah orang .
  19. seorang yg cepat segan bila berjumpa dgn mane2 perempuan .
  20. teringin nak belajar main gitar .tp x pandai2 .tidak berbakat mungkin .
  21. suke kan cabaran .walaupun tewas dgn cabaran tu ,rase puas hati .dapat selesai kan cabaran ,LAGI puas hati .haha
  22. suke bila orang di sekeliling ku tersenyum melihat gelagat atau kerenah aku .
  23. mempunyai sifat perikemanusiaan yg sangat tinggi .x boleh tgk kekejaman .
  24. Penggemar drama Nur kasih dan minat tgk wrestling
  25. sedang dalam proses mengenali hati seseorang iaitu heroin ku .

akhirnya ,cukup larh 25 perkara tentang diri aku .naseb baik larh 'Wangi Girl' mintak 25 perkara je .kalo dia mintak 252 perkara. maw x botak kepala aku nak fikir .selalu nya ,kita x boleh nilai diri kita .orang lain yg nilai kan .ape yg aku tulis ni pun ,adalah pengalaman2 hidup aku .kah3 .
dh cukup panjang ke aku merepek? kalo korang rasa belom ,nanti kan post aku yang akan datang k.aku x de sape2 nak tag .so,x payah lar tag oke !
kne mandi skrang .stop and stare please !

sekian ,terima kasih .thank you for reading .

Yg ikhlas,
Muhammad Muaz .

3 comments:

  1. yeay!got new nickname.
    cik wangi :))
    lalalala~

    ReplyDelete
  2. eh?asal lak cik wangi?
    org ckp Wangi Girl ..memandai je tuka kan .haish .

    ReplyDelete
  3. bia la.cik wangi lagii sedap bunyi nye.
    wekkk!

    ReplyDelete