December 16, 2010

Aku mahu .

Assalamu'alaikum w.b.t.

Setiap dari kita ,pasti mempunyai keinginan utk memiliki sesuatu .AKU? I wish I had my own car .

Mini cooper 

atau 


suzuki swift 

Aku sangat2 suke merayap.sangat yee!itu sebab aku ingin mempunyai kereta sendiri.2 buah kereta ini adalah kereta idaman aku .tapi andai kata ,ada yg sudi nak memberi sebuah kereta kat aku ,ape2 kereta pun .aku sanggup menerima nye .akan aku jage sebaik mungkin .

Sesuatu perkara itu BERBALOI dilakukan jika kita sanggup hadapi beberapa RISIKO .
Aku dapat kata2 ni dari satu movie yg aku bru tengok sebentar td .walaupun mood nak tgk movie tu di spoil oleh  Miss Yusrianna & Aunty Dashini yang tak habis2 ckp hero tu hensem.aku dpt gak tangkap beberapa dialog yg bermakne ni .saje2 nak kongsi kata2 ni dlm blog aku sbb nye aku pernah melakukan 2 perkara yang BERBALOI itu selepas menghadapi beberapa RISIKO .kalo nak tahu bagaimana manis nye perkara itu ,cube lar lakukan ape yg aku katakan ini . =)

sekian ,terima kasih .

No comments:

Post a Comment