December 23, 2010

Tag aku yg pertama .

Assalamu'alaikum w.b.t.

Ape kabar orang kampung? harap2 nya sihat2 belaka larh .hehe .hari ni aku x nak ckp bnyk ,aku cume nak wat sesuatu yg baru kat blog aku ni .Bende ni x baru pun ,baru bg aku sbb ini kali pertama aku memulakannya .haha .aku nak tag orang .ble dh xde bende nak tulis ni and dh xde bende nak bace kat blog org ,lebih baik aku mulakan tag.ade skit idea utk orang2 yg kne tag ni utk menulis .disamping itu ,dpt kenal mereka dgn lebih mendalam dgn mengemukakan beberapa soalan cepuk emas yg harus di jawap dgn jujur .hehe .paling penting ,tag ni kan ADAT BLOGGER .=) aku mulakan yeee ~

1)3 perkara yg anda tidak suka tentang diri anda .
- Aku x ske diri aku ble telinga aku dgr azan ,tp badan x gerak mane2 pun .haiyaa 'alassolah .
- Aku x ske sikap cemburu timbul dlm diri aku yg tak kne pada tempat .Dats y lebih baik diam .=)
- Aku x ske bila aku susah nak berlaku jujur pada seseorang .asyik nak tipu diri sendiri JE .sgt terseksa .

2)Apakah perkara yg anda suka dalam hidup ini ?
- Aku suka melihat orang disisi bahagia x kisah lar dimana ,dgn siapa atau bile mase nya .

3) Apa perasaan anda bila digelar seorang jutawan dan apa perkara pertama yg anda akan lakukan selepas itu?
-First,aku akan pengsan .Bila dh sedar ,aku akan sujud syukur .Perkara pertama aku buat ialah ,beli kereta idaman .suzuki swift .hehe ~

4) Adakah anda percaya dgn istilah "Happy Ending" ?
- ye aku percaya .....

5) Apa reaksi anda bila ada seseorang dtg kpd anda kemudian menangis ..
 - aku menangis sekali ..sob3 .

6) Adakah anda mempunyai batal busuk utk di bawa tidur ?
-owh semesti nya TIDAKK ~ dulu kecik2 ada kowt .haha

7) Perkataan pertama yg anda ungkap kan mase kecik2 dlu .
- =.= muke aku mcm aku ingat x? mesti lar x egt .haha .ape nye soalan ni?

8) Pilih 3 orang sahabat anda yg boleh di bawa jalan2 selama 24jam .
- Cik Wangi
- Miss 7eleven .
- Datin a.k.a lecturer .

p/s : Ini sume nama samaran .anda buleh letak nama sebenar jika anda mahu .

9) Anda rancang utk berkahwin pada umur ?
- 25 .tp kalo awal lagi bagos .hehe

10) Ciri2 lelaki/pilihan hati idaman anda /
 - Menerima aku seadanya .
 - Small & independent .
 - Suka berdebat dgn aku .haha .

oke larh .aku ase cukup lar sampai sini .ini pun tag aku yg pertama ,bnyk2 pun x elok gak .jawap je soalan tu .bukan susah sgt pun .hehe .

orang yang aku nak tag adalah :
1)Miss Yusrianna .
2) Cik Fatin kwn cik wangi .
3) Madam Dashini .
4) Puan Sri Shaheeda zaki .
5) Baju kurung bertudung putih .

Rajin2 lar menjawap tag ni ye.ringan2 an badan tu skit .Uji minda anda. ini semua permainan mental .haha .
Insan yg cemerlang datang nya dari hati dan akal yg bersih .

Pecah kaca pecah gelas ,
Bila dh baca di harap balas .

Pantun orang lame bila balas kad raya .hahahaha

sekian,terima kasih .

No comments:

Post a Comment