December 2, 2010

Betol ke rahsia ni?

Assalamu'alaikum w.b.t

Hari ini aku nak kongsi satu rahsia dgn semua blogger2 yg x serik2 bace blog aku .haha .rahsia ni aku korek kat Facebook .biase larh .ble dh xde bende nak di buat kat Facebook tu ,mcm2 application yg aku tekan/apply .antara nye Rahsia si sebalik tarikh lahir aku.aku x nak kongsi kat facebook ,tp aku nak konsi kat blog aku ni .memandang kan semua org bosan bace blog aku .aku kasi larh satu rahsia skit .ape yg aku kne buat adalah masuk kan tarikh lahir aku .then tekan 'hantar' .last2 ,ini lah hasil nya....

Tarikh kelahiran anda pada 26 hb September .

:: Dilahirkan sebagai diplomat.

:: Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
:: Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
:: Mereka tidak suka bersendirian.
:: Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
:: Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.



Agak2 betol ke rahsia ni?ade kaitan tak dgn kehidupan sbnr aku ? kuang3 .
jawapan nye terletak di tangan anda utk menilai aku ni .har har har ..


sekian ,terima kasih .


Yg ikhlas,
Muhammad Muaz .

No comments:

Post a Comment