December 21, 2010

Monday !

Kadang-kadang MATA salah melihat ,
 TELINGA salah mendengar ,
AKAL salah mentafsir ,
HATI salah menilai .
Manusia tidak kan SEMPURNA,
Sehingga kita sempurna kan manusia yg lain .
Assalamu'alaikum w.b.t. 

Kata2 di atas sekadar perkongsian yg aku baru dpt dari usrah tadi .Time mude2 ni lar bnyk perkara manis yg aku boleh ingat .Aku menulis kali ni kerana aku nak cakap yg terdapat seorang insan yg telah sempurnakan hariku .Hari tersebut bukan lah hari ini .Tetapi hari tersebut adalah pada 6/12/2010 .Entah mengapa bila aku baca kata2 di atas ,aku teringat hari tersebut .Mungkin kerana hari tersebut aku telah membuat seseorang berasa sangat gembira .Dia pula telah membuatkan hari ku sempurna .(Perhati kata2 di atas baris terakhir).Tarikh hari yg aku maksud kan itu jatuh pada hari ISNIN .Kini ,setiap minggu aku menanti hari isnin tiba agar hari sempurna seperti hari tersebut berulang lagi .
I love Monday !

p/s:insan yg aku maksud kan adalah Cik Wangi .Jgn nak perasan wangi sgt larh .hahaha ...

sekian,terima kasih .

No comments:

Post a Comment