December 6, 2010

Hari yang CUKUP INDAH !

Assalamu'alaikum .

Semalam adalah hari yg cukup indah buat aku .aku sendiri x taw cmne nak citer .mungkin sbb excited sgt ot .tp satu bende je aku nak sikong2 (kongsi) kat sini .kita manusia x buleh lari dari masalah .btol? makin jauh kita lari ,kadang2 makin complicated masalah tu .so,dont run .face it .hadapi setiap masalah dgn tenang .aku kalo ade masalah ke ape ke .aku akan pergi ke 'SATU TEMPAT' .sbb ble aku g tempat ni ,aku x leh janji kat semua blogger2 aku yg masalah aku akan selesai .tp aku YAKIN ,tempat ni bule bg penyelesaian kpd masalah aku .huhu

Sejauh mana kita merantau ,setinggi mana gunung di daki ,seluas mana laut di renangi ,percaya lah kata ku bahawa MASJID adalah tempat terbaik utk di tuju dalam dunia ni .

You guys got what i mean?haha .ckp english dh ni .'SATU TEMPAT' yg aku maksud kan tadi adalah masjid .iaitu rumah Allah .masjid bukan lah tempat utk beribadah JE ,malah mcm2 kegunaan masjid .antara nya ,mcm aku story mory td larh .bile ade masalah ke ape ke and what so ever larh ,datang lah ke rumah Allah . bukan stakat ade masalah je datang ,x de masalah pun bule datang .'itikaf kat rumah Allah lagi baik .hehe .

Pejam kelip pejam kelip ,sodar2 kita dh berada di tahun baru dalam bulan islam .semalam aku sgt gembira sbb dpt menyambut awal muharram di rumah Allah .iaitu di masjid selat .lps maghrib tu dpt lihat pemandangan yg cukup indah .tak dpt nak di gambar kan melalui kata2 .series ni aku ckp . =.= tgk muke aku?ade mcm main2 x? xde kan . haha .aku nak citer panjang2 pun ,aku x taw nak citer ape agy dh .tp yg pasti ,semalam adalah hari yg CUKUP INDAH .

Kpd orang yg baru blaja driving smlm ,jutaan terima kasih aku ucap kan .kau sempurnakan hari ku <3

Yang indah itu ada pada-Mu



SALAM MAAL HIJRAH buat semua .

sekian ,terima kasih .

Yg ikhlas,
Muhammad Muaz .

No comments:

Post a Comment