December 21, 2010

Orang yang terasing .


Assalamu'alaikum w.b.t.

syukur kerana aku masih bernafas hari ini .bangun pagi tadi dlm keadaan yg segar utk menunaikan perintah Allah .segala kerisauan yg aku bimbangkan semalam sudah terjawab hari ini .hati rasa sgt lega .Aku berazam utk menjadi seorang yg jujur pada diri sendiri dan juga pada orang lain .Alhamdulillah ,bila kita jujur hati akan sentiase tenang .mmg pada mula nya sukar utk bercakap benar ,kerana pelbagai risiko yg harus kita hadapi .tetapi kalo kita jadi orang yg tipu pada diri sendiri dan sering menipu orang ,masalah lagi besar akan mula timbul .Bila masalah dh timbul ,mula kan pada awal semula.Hadapi masalah itu dengan tenang .video ni adalah sedikit perkongsian buat diri aku dan yg lain .kadang kala aku rase diri aku ni sangat sunyi kerana aku x berapa yakin dgn diri sendiri .Jadi ,aku mula mengenali manusia agar keyakinan dlm diri timbul ,tidak berasa terlalu sunyi dlm hidup dan semoga aku menjumpai seseorang yg dpt membantu aku memperbaiki kelemahan-kelemahan yg ada pada diri ini .

kpd sesiapa yg rasa sunyi,ingat lah bahawa Allah sentiase ada disisi kita .

sekian ,terima kasih .

No comments:

Post a Comment