November 30, 2010

Maaf ~

Assalamu'alaikum w.b.t.

Lebih baik jadi seseorang yg sering kata "TAK TAHU" drpd seseorang yg sering kata "TAHU" kerna lama kelamaan orang yg sering kata "TAK TAHU" akan berkata "TAHU".Orang yg sering kata "TAHU" lama kelamaan akan berkata "TAK TAHU" .
Boleh faham ke ape aku merepek?kalo faham ,mana satu yg lebih baik bg anda? haha ..Daripada perkataan "TAK TAHU" itu juga lah seseorang itu mula BELAJAR sesuatu yg baru kerana dia seseorang yg "TAK TAHU".

Jika aku sedang gembira ,ingat kan aku tentang kematian .Takut2 di sebalik kegembiraan itu ,aku terlupa akan Dia Yang Maha Pengasih . Jika aku dalam kesedihan ,ingat kan aku tentang Dia .Takut2 di sebalik kesedihan itu aku mula putus harapan .

Don't have to pretend to be someone coz I like the way I am .Just like you do .

Sekian ,terima kasih .

Yg ikhlas ,
Muhammad Muaz .

No comments:

Post a Comment