December 4, 2010

Gila !



salam .video kali ni aku post sbgai hiburan di hati blogger2 yg x serik2 membaca blog aku ni .aku minat dgn cara dia main gitar .bile larh dpt belajar main gitar smpi tahap cmtu kan?lagu ni pun layannn je. best ot .

Hari ni aku buat sesuatu yg orang akan anggap gila ,tp aku anggap berbaloi2 .ape beza orang gila dgn aku?orang gila buat sesuatu tanpa memikirkan hasil nya .sbb otak mereka dh tak waras .aku lak wat sesuatu dgn memikirkan hasil nya .beza skit je .hasil perkara gila yg aku buat hari ni adalah dpt menyelami kehidupan seseorang .seronok rupe nye bila kita wat perkara2 gila ni skali skala .eh silap .pembetulan skit .aku ni tak gila okay .aku gila2 .2 maksud yg berbeza di situ .aku orang yg gila2 ,melakukan perkara yg gila .haaaa ~ faham x?kalo tak faham ,baca bnyk2 kali kasi faham .

aku duduk sendiri .aku perhati gelagat manusia .aku kenali dan fahami dan kemudian nya aku pelajari sesuatu .itu lah ringkasan bg ape yg aku buat hari ni .ayat double meaning skit .haha .sebenar nye aku x taw cmne nk citer ape perkara gila yg aku buat hari ni .tp yg pasti aku enjoy larh .aku ni kan suka merayap .kaki ni selagi boleh berjalan ,selagi tu lah ia akan berjalan .orang ckp ,jauh berjalan luas permandangan .itu lah yg aku buat hari ni .jalan sorang2 dekat melaka .selalunya aku bawak kete ,tp kali ni aku amalkan gaya hidup sihat .semua ni adalah PILIHANKU .haa ~ nampak x ape kaitan cerita aku ni dgn lagu ni?haha .harap korang faham larh .kalo kita kaji balik rahsia tarikh lahir aku kan .spesis2 aku ni spesis yg 'SECARA SEMULA JADI SANGAT ANALITIKAL DAN SUKE MENGIKUT GERAK HATI ' .rasa2 nya betol lar kowt kajian ni .aku sepatut nye g gunung ledang weekend ni .tp bende tu dh cancel .aku wat larh sesuatu ikut gerak hati aku .iaitu menyelami kehidupan seseorang .maaf kan aku jika cara aku ni salah .tp ini adalah PILIHANKU .=)

aku rasa lar kan .sesetengah orang je boleh faham ape yg aku post hari ni .bukan sesetengah larh .seseorang je bule faham .sbb aku menyelami kehidupan dia pun.kah3.seronok ,series seronok .tubuh berpeluh badan sihat .hati gembira bahagia sentiase .manusia sanggup melakukan apa sahaja utk mendapat kan sesuatu .aku doa kan dia dpt kecapi ape yg di impikan selama ini .niat kne sentiase btol .

Bukan nye senang nak dpt kan sesuatu yg kita hajat kan di hati.kne usaha utk mendapatkan nya ,dan bukan nye sukar utk mengucapkan 'Alhamdulillah' apabila sesuatu yg kita hajati itu tercapai .

aku merepek kat sini.x de sape pun nak benti kan .korang ni pon baca je larh ape aku merapu kat sini .muke korang dh layu mcm sayur basi bile baca kan? yg g baca lagi wat pe .aku sendiri pun x faham .aku tulis ni secara spontan je .akhir ckp lar kan ,enjoy the video okay ~

sekian,terima kasih .

Yg ikhlas
Muhammad Muaz .

2 comments: