December 19, 2010

Great Experience !

Assalamu'alaikum w.b.t. 

SYUKUR ALHAMDULILLAH ! Perasaan yg sangat gembira sbb baru balik dari Gunung Ledang .Hari minggu yg sangat WONDERFUL . =) Syukur sesgt2 sbb Allah bg kesihatan ,kekuatan dan pelbagai agy nikmat, semase ,sebelum dan selepas kpd aku utk pergi Gunung Ledang minggu ni .
ALLAH ! Selautan syukur ku  hanyalah setitis nikmat mu di bumi ~
Aku x pandai nak tulis cerita aku kat blog ni .kalau nak dgr pengalaman aku kat Gunung Ledang,kne jumpe aku then aku akan story mory kpd anda semua .maaf lar ek .aku dh cube utk wat dokumentasi psl Advanture aku ni .tp mcm x sedap je ble bace .haha .Jadi ,utk tidak mengecewakan blogger2 yg stalker kat blog aku ni .aku share video yg aku record mase aku kat Gunung Ledang . =) lagu yg aku nyanyi ni tajuk nye adalah 'Menjadi Diriku ' .kalau anda dh taw suara aku x sedap ,jangan upload video ni .ini hanya utk mengisi kekosongan blog aku JE .memandang kan aku x taw cmne nak cerita psl advanterous aku ni,aku sharing video ini khas utk anda semua .dgr je lar ek ~




Tak seperti bintang di langit
Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku.......
TERIMA
lah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Tak mungkin
SEMPURNA 

Tetap ku
BANGGA
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki





Gunung Ledang dlm kenangan !


No comments:

Post a Comment