November 18, 2010

ada satu perkara ....

Assalamu'alaikum w.b.t

malam yg cukup indah utk aku meng'update' blog aku yg buhsan ni .ape yg aku nk citer ni .aku harap x terlalu awal utk org yg sptt nye bace ni bace .haha .agak K ayat aku disitu .sape yg bule faham .tahniah ku ucap kan .
Ada tentang satu perkara yg aku nk luah kan kt blog ni.hmmm ~ cmne nk mule ek?
Kejadian ni terjadi dekat dataran pahlawan .aku bersama kwn2 ku yg lain ingin menonton wayang slps penat bermain bowling .(ayat skema)huhu .tiba saje di gsc .aku beli tiket utk diri sendiri dan juga yg lain .lps beli tiket ,dahage lar plak .aku beli air ice lemon tea less ice .mase beli air tu ,aku nampak seorg insan di kaunter sbgai cashier .aku dh mule segan .mcm biase beli je larh air tu .x tego ape pun .cume aku tgk name tag dia je .dgn harapan dpt jmpe dia kat facebook .huhu .mase kwn aku plak nk beli air .aku suro dye tego cashier yg jage kaunter kt tmpt aku bli td .x sangke lak .dye btol2 tego .haha .esok pagi nye .aku add dia kat facebook .tiade respon sehingga larh beberapa hari slps tu .kini ,aku dan dia mule mengenali antara satu sama lain .

Ape yg aku nk citer kt sini adalah, ada tentang SATU perkara ,yg terdetik di hatiku utk menegur dia .wlaupun bukan aku yg tego dia .ada tentang SATU perkara yg terdetik di hati dia utk accept aku di facebook wlaupun aku tiada mutual frens ngan dia .Bila di tanya sorg2 .ape yg membuatkan TERDETIK tu? tiada jawapan ..
aku masih MENANTI SEBUAH JAWAPAN bg pertanyaan yg ditanye oleh diri sendiri tu ..
Tiap kali aku lepak dgn dia .timbul satu perasaan .aku x minta pun utk perasaan ni timbul .its just happen .iaitu BAHAGIA .aku mule rase perasaan ni timbul tiap kali senyuman yg terpancar dari bibir nye .
Jika perasaan ini timbul atas dasar nafsu atau pun bisikan syaitan .Aku mohon perlindungan dengan-Mu Ya Allah dari gangguan syaitan yg terkutuk .Jika perasaan ini timbul atas dasar utk mendekatkan diriku pada-Mu ataupun sbgai pembimbing aku pada masa akan datang .Aku hanya mampu berdoa agar Kau memberikan yg terbaik buat diriku yg lemah ini .
Biarkan takdir tentukan segalanya ....

merah warne kegemaran ..
 sekian ,terima kasih .

Yg ikhlas,
Muhammad Muaz .

4 comments:

  1. soooooo suhweeeetttt....peh3!

    tindakan berani mati ni...gilek la!

    keep it up bro!

    ReplyDelete
  2. knape ngan fatin ni? haha ..semangat semcm je ..

    ReplyDelete
  3. tak tau nak cakap ape.
    .......... :)

    ReplyDelete
  4. hahahahaha...aq mmg smgt skit benda2 cmni...haha

    ReplyDelete