November 20, 2010

Muaz & the backbones

assalamu'alaikum w.b.t .

Muaz & the backbones .wahh! dh ade band ke? haha ..mmg x larh .suare mcm katak di bawah payung .nk ade band .stakat broadband tu aku ade lah .hehe .tbe2 terasa nak nyanyi lagu 'sempurna' lak .kisah di sebalik tajuk ....

Malam semalam aku g celebrate bufday kwn aku kt rumah dia .awek dia plan buat kezutan kat dia wlaupun dia org dh celebrate together2 .haha .aku jd pelakon tambahan utk kezutan tu .makan2 .borak2 .gelak2 .gurau2 .sumenye kat rumah bufday boy tu .lame gle larh x lepak ngan membe2 kat subang ni .ble dh ade mase mcm smlm,mmg meriah ar .tgk malaysia kalah kan indon .Gempaq gile larh .lps celebrate tu ,kwn aku ajak hangout .hangout punye hangout x sdar dh kol 2.30 pg .padahal kat melaka selalu je 'hangout' ngan org keje tu .haha .mase blk smlm ,hujan turun agak lebat .aku dgn seronok nye redah je hujan .weee~ gumbira rase nye main hujan ni .smpi rumah je basah x kuyup sgt pun .kat melaka pun selalu je main hujan pagi2 .so,perkara mcm ni aku dh biase .smpi rumah ,semua org dh tido (of corse lah) .wlaupun ibu agak riso smlm .akhir nye aku berjaya smpi kat rumah tanpa ape2 musibah .lap2 badan yg basah .x mandi pun pas maen hujan .mmg cari pasal nk demam .mcm biase larh .sblm tido .usha2 facebook jap .wlaupun dh tahu facebook tu sunyi je sejak kebelakangan ni .baring2 smbl pegang handphone and start dreaming ~ bgn2 je azan subuh kedengaran .tv x padam .facebook x sign off .sptt nye aku tunggu org keje tu blk makan .tp aku lak yg tertido .like always larh kan ..

oke .kisah nye bermula kat sini .mase aku bangun tu ,tulang blakang aku sakit SANGAT .x taw larh same ade salah tido atau pun balasan sbb buat ibu aku riso mlm tu.huh .dengan semangat  yg tinggi ,aku bangun gak .waduh2 ~ series sakit giler .rase mcm  org tua sakit tulang blakang .tanggungjawap kena laksana kan gak .tiada alasan utk tinggal kan tanggungjawap yg penting tu .lps solat subuh ,aku terlantar atas katil semula mcm org masuk wad .kol 6.30 ,ingat kan org keje yg blk lewat smlm tu utk laksana kan tanggungjawap dia gak .pagi tu family aku ajak jogging .malang nye x dpt ekot sbb kesakitan yg teramat pada bahagian tulang blakang aku .(T.T) muke sdey . aku ingat kan sakit ni sekejap je .malang x berbau .sakit dia melaram smpi tgh hari . sblm melakukan solat zohor ,ibu aku sapu kan minyak kat blakang aku .minyak tu sgt panas .mcm dlm oven ..berkesan sekejap je urutan ibu tu .lps solat ,sakit blk .family ajak kua g mane tah .skali agy x dpt ekot .sakit blakang .huuu~ dh x dpt ekot ,ape lagi .tido larh .dpt harapan kesakitan akan hilang lps tido .tp same je .sedar2 dh masuk asar .tunaikan tanggungjawap dgn kesakitan yg same dirasai pagi itu .mase ruku' sakit ,mase sujud sakit ,mase nk berdiri tegak pun sakit .ape larh malang nasib badan .ptng tu suro org urut blakang aku.baek punyee .urutan indon mali .haha .

Muaz & the backbones

malam ni sptt nye aku g main futsal ngan membe2 .malang nye kesakitan masih dirasai wlaupun dh diurut .urutan tu agak berkesan sbb skrang ni x rase sakit sgt dh.utk mengelakkan sumting yg x diingini happen terpaksa lah cancel futsal .huhu .
Lebih baik x dpt main futsal skali drpd x dpt main selama2 nya .
itu lah org keje pesan .dia dh riso larh tu .hik3 .smlm dia ade riso gak ,tp x nak ngaku .hari ni dia ngaku .haha.
x dpt main futsal mlm ni di gantikan dgn tayangan Lee Chong Wei kalah kan pemain china .ape ek name dia?aku x egt .yg aku egt Lin Dan je .haha .esok final Lee Chong Wei vs Lin Dan . waduh2~harap2 Dato Lee Chong Wei prepare skill+mental utk kalah kan Lin Dan yg mcm robot tu .bukan tu saje ,malam ni Manchester  United lawan wigan .wohooo!let go man u .On the same tyme ,boleh larh aku tunggu org keje tu blk .rase2 nye dh cukup tido siang td utk energy malam ni .haha .
eh?dh kol bape ni?xde sape egt kan aku utk benti .oke larh blogger2 sekalian .smpi disini saje kisah aku hari ni .dh tangkap tak nape tajuk hari ni Muaz & the backbones? haha .jgn pending sudah .

sekian ,terima kasih .

Yg ikhlas,
Muhammad Muaz

No comments:

Post a Comment