November 21, 2010

testing juga =)

assalamu'alaikum w.b.t

my sign 
oke blogger2 skalian .ape yg anda semua boleh lihat ,ini adalah tandatangan aku .org kelate ckp My signature .haha .tandatangan ini aku reka dgn menggunakan kecanggihan internet mase kini .iaitu internet .internet skrang dh bule wat signature org .hebat tol larh .kalo anda semua nak tahu ,dari kecik, aku ni x pandai nk tandatangan.kalo anda semua perhatikan ,kebanyakan tandatangan yg aku tandatangani nmpk lain .sbb tandatangan yg aku miliki skrang ni bukan aku yg cipta .kakak aku yg ajar mase aku mude2 dlu .dia pun x egt yg dia ajar aku tandatangan tu .haha .

Apakah sebab nye aku x pandai wat tandatangan?sbb tulisan aku burok .dh besa panjang dh aku ni tp tulisan same je.jelez tgk tulisan membe2 yg lawa .yg x lawa tu jgn larh sdey .sbb kte GENG .haha .tandatangan ni sgt larh penting .utk membuktikan kita setuju dgn sesuatu .contoh nye ,bile wat agreement ,kite kne tandatangan sesuatu borang/dokumen ryte? bile kite dh sign dokumen tu ,tande nye kite dh setuju .termasuk larh nak kawin nanti .borang kawin nanti memerlukan tandatangan pihak lelaki dan perempuan .haha .btol ke ape aku ckp ni?mcm penah kawen lar plak...haha ..

Ape yg aku nk sampai kan kat sini ,tandatangan sgt penting buat mase kini .stakat ni mcm2 tandatangan dh aku jmpe .ketua pengawas aku dlu tandatangan dia dlm tulisan jawi .mmg TERBAEKK lah .jelez aku .aku ni ble larh nak dpt wat tandatangan mcm yg aku reka ni .buat dlm tenet x semesti nye same dgn ape yg akan aku sign nanti .haha .kpd artis2 ,dan kpd manusia yg mempunyai rmi peminat .tandatangan tu WAJIB ade dh bg dia org .x yah tanye larh knape .kadang kala tandatangan kite bule ditiru .yg itu bahaye .so,kalo nk reka tandatangan tu ,wat lar yg susah2 skit org nak tiru .wlaupun name anda pendek .haha .

knape aku membebel psl tandatangan mlm ni?sbb aku sibuk nk testing mcm blogger org keje tu .hahaha .lagi pun aku xde keje mlm ni .selain tunggu org keje blk rumah .arigato blogger2 yg membace .kalo post aku kali ni x mampu nak wat korang senyum ,maaf larh ek .dh kte pun tandatangan .mmg sayu larh korang bace blog aku ni .kpd sesiape yg x penah ade tandatangan tu ,reka larh satu .jgn suro org buat kan .sbb nanti jadi mcm aku .ble sign je x same . =.= lame sungguh ~

sekian ,terima kasih 

Yg ikhlas ,
Muhammad Muaz .

No comments:

Post a Comment