November 11, 2010

I can be ...



Hidup ni mcm roda .ada kala nya kita di atas ,dan adakala nya kita di bawah .
Kalau jadi pemain bolasepak ,bila kita score nama kita di sebut2 .tp kalau prestasi kita teruk ,nama kita di kutuk2 .
Aku post lagu ni sbb tertarik pada lirik nye yg pertama tu
Memang saja selalu ada yg mencemuh ,mahu saja menjatuh kan ku .
lirik ni buat aku jd lebih kuat utk menghadapi liku2 hidup pada masa akan datang .
Biar pun aku jatoh ,aku pasti BANGKIT semula .biar pun tiada siapa yg membantu ,aku percaya bahawa DIA sentiasa ada bersama ku .
Daripada Dia aku datang ,dan kepada-Nya semula aku kembali .

Aku x boleh nak jadi SUPERhero .tp boleh jd HERO kepada yg menghargai diri ini .
Ayah aku adalah HERO aku yg sebenar .ibu aku pula HEROIN kpd ayah aku .haha ..mcm kenal je kan ayat ni..pinjam sekejap larh .nk mencantikkan blog aku .jgn lar kedekut okay .

I can be your HERO ......

sekian,terima kasih .

Yg ikhlas ,
Muhammad Muaz .

No comments:

Post a Comment