November 8, 2010

sikit je nak tulis ...

salam selamat malam ~ buat semua ..
mlm ni aku x nk bnyk ckp pon .aku cume nk bgtaw satu bende ..
perkataan yg sesuai utk ape yg aku nk ckp adalah "Appreciate"
Bagi aku , hidup ini sudah cukup bermakna bila aku dpt bersama dgn org yg menghargai diri ini .
 hargai larh setiap apa yg ada dgn anda skrang ni ..jgn tunggu perkara ,benda ataupun manusia itu dh pergi,baru nk hargai .dh xde makne nye kalo cmtu .
sikit agy conteng boleh ?
setiap rezeki yg kita terima ,bersyukur larh .Tiap kali kita menghadap rezeki pemberian Ilahi ,nikmati lah dgn betol tanpa berhenti rasa syukur kpd-Nya .org ckp aku makan banyak ,padahal pinggan yg kecik .kdng2 org ckp aku makan utk bg makan kat jin skali .agak rasa di hina disitu .x mengapa lah .mulut org .kita x boleh nak tutup .tp yg pasti ,IBU & Nenek aku suke tgk aku makan . adeh ~ ape hal larh citer psl makan lak ni?kelaparan ke bang? haha .cukup2 .smpi di sini saja .esok kelas pg .

selamat malam by Faizal tahir .

sekian ,terima kasih .

Yg Ikhlas ,
Muhammad Muaz

No comments:

Post a Comment