November 17, 2010

Bile tak boleh tido ...

salam ceria buat anda yg berada di hadapan tu ..who?me?yeah you !..haha ..

hari ni adalah hari ini .yakni perkara yg sedang terjadi .semalam adalah semalam yakni perkara yg telah terjadi .lusa adalah lusa yakni perkara yg akan terjadi .haha .ape aku merepek ni? ntah ler .mengajar present ,past and future tense kot . lame gile =.=

aku sbnr nye nk citer pe yg jd smlm .haha .ape jd semlm? smlm adalah hari pertama aku mula jejak kaki di subang jaya semula sejak 3 MINGGU  x blk subang .pergh !!lame tu . (xde lar lame mane pun)alhamdulillah ~ masih boleh bernafas kat tempat aku di besar kan agy . aku smpi subang petang semalam .yakni bersamaan pada 17/11/2010 ,jam 17 ribu ratus waktu bombe .kalo nk tukar waktu malaysia bersamaan pada pukul 5.50 petang .haha .turun2 kete je nmpk membe kayuh bskl ajak g padang .ape lagi ,tukar bju terus ler .kasut futsal dh lame pkai dr kampung agy . jumpe membe2 yg lain kat padang .borak2 tunggu turn main .main2 skali kalah .huhu .sorry guys .my mistake .oke buhsan .bukan peristiwa ni yg aku nk citer sbnr nye .

Ape yg aku nk citer psl smlm adalah tentang aku x buleh tido .knape x leh tido lak ni? padahal dh lame gle x blk subang .sptt nye dpt tido ngan lena lar kan .adakah mungkin kerana terlalu rindu kan katil kat ixora di melaka tu?ataupun riso kan tentang org keje pada hari raya smlm? haaaa ~ yg mane satu ni?

of corse larh riso kan org yg tgh keje smpi lewat malam pada hari raya .kesian dia kne keje smpi kol bape pagi tah .aku tunggu je dia blk .wlaupun aku kat subang ,aku tunggu dia blk gak .doa dia selamat smpi umh .dapat dia tido setelah penat bekerja dgn baju kurung .haha .last2 ,aku tunggu dia tido .aku plak yg x tido .huhu .menyanyi larh sorg2 dlm bilik .melayan perasaan .lega hati ble dia dh tido .alang2 aku dh x leh tido .aku tunggu je larh subuh .huhu .

bnyk bende yg aku fikir smlm sbnr nye smpi x leh tido .kalo nk citer kat sini .timbul kontroversi lak nanti .haha .xpe larh .aku citer lain kali je larh .aku tgh fikir ape plan nk wat hari ni sbnr nye ..hmmmm ~

kereta ade.kawan2 ade .duit ade x? kalo ade ape lagi .hang out ngan membe2 uitm yg tgh cuti lorh .ape lagi .nk hangout ngan dak uitm kat melaka tu ,jao lar plak .xpe2 .tunggu je larh aku blk melaka nanti ye .haha .

sampai di sini saja aku nk tulis .yg rase menyesal baca tu .aku x nk mintak maaf .sbb aku x pakse& x suro pun korang utk bace ape yg aku tulis kat blog ni .ble aku dh x de keje .mmg merepek je lar keje aku .aku ckp ngan kucing .ckp ngan diri sendri .blog ni antara tmpt utk aku merapu sorg2 .sbb kalo ckp sorg2 nanti org fikir aku giler plak .huhu .

selamat bercuti semua ~ aku sentiase doakan org yg tgh kerja ni .huhu .

                                                     muke kerisauan ....

sekian ,terima kasih .

Yg ikhlas ,
Muhammad Muaz .

9 comments:

  1. aiyoo muaz...terbaik lah!

    kje ari raya aji -- baju kurung -- balik malam...

    peh3!

    ReplyDelete
  2. haaa ngumpat yeee cik fatin.hehe..

    ReplyDelete
  3. haha ..dh agak dh cik fatin ni laju mengomen .nseb bek x masuk kan citer ape yg i fikir mlm tu .uhuk2..

    ReplyDelete
  4. x leh citer kat sini ..sbb ade tinge lain yg dgr...haha

    ReplyDelete
  5. muaz: haha...da cite2 blog ko ni menarik...mne la aq xtertarik nk baca...lagi2 cerita pasal org yg dikenali...lg la nk baca...lpas baca mesti nk komen...haha

    yus: mesti awk terharu giler kn?aiyoyo....ini budak...

    ReplyDelete
  6. haha .x sangke lak aku ade bakat menulis .bakat terpendam agy ..kah3 ..

    ReplyDelete
  7. ye...bakat terpendam...(ayat org mengalah)hohoho

    ReplyDelete