February 8, 2011

Thank You Allah.

Assalamu'alaikum w.b.t.

Kali ni,ape yg aku nak cerita ni korang baca je larh ek.jgn banyak songeh kalo cerita ni buhsan.kalo x nak baca,jgn bkk blog aku.haha..

The story begin like this....
Sebaik-baik ketentuan adalah ketentuan daripada Allah s.w.t.
Aku dh USAHA,DOA & TAWAKAL dan alhamdulillah result sem lepas menunjukkan SEDIKIT peningkatan.hehe.Aku tak nak cerita lebih-lebih sbb result aku xde larh gempak mane tp cukup membuat kan aku rasa sangat bersyukur.keputusan yg setimpal dgn usaha yg dh aku lakukan.

Someone ask " Sem baru ni make sure above 3.0.Rasa-rasa bule wat x?"

Hehe.kalo nak rasa-rasa kena larh rasa dlu sem baru ni camne.hehe.InsyaAllah bule.10 ratus ribu kali gagal pun,aku xkan menyerah kalah.
Hidup ini terlalu singkat untuk kita menyerah kalah.
Jadi,tingkat kan potensi ,kurang kan kontroversi.InsyaAllah KEJAYAAN anda miliki.perghhh~sdap gak kata2 motivasi aku ni.

Oke.tukar topik lak.Nak cerita hari isnin lepas apa jadi.maksud aku kelmarin.hehe.Isnin tu adalah hari pertama aku mula kan kelas untuk sem baru ni.kelas bermula pada pukul 10 pagi yee..mcm biase larh,anak bujang Encik Nordin  ni kalau nak pergi kelas mmg agak liat skit.So,kol 9.55 cmtu bru kua umh.jalan kaki ke kelas sekejap je kowt.nak risau amende.

Sesampai nye aku kat depan kelas,lecturer dh masuk kelas.sesi perkenalan pun dh mule.Aku masih relax agy.masuk kelas macam biase.Biase ar,aku kan Cool person.haha

Then lecturer baru tu ckp "Oke guys.We got one HANDSOMEBOY in our class today.You with the red shirt.please introduce yourself.Tell me your name,your status,where you come from and what is interesting about you."

Drpd dialog dia cakap tu kan,ape yg korang perasan?haha...dia ckp aku hensem kowt.Bukan nak bangge larh kan tp cume nak bgtaw yg ni larh dia Keindahan Ciptaan Allah..haha..Lecturer baru aku tu Cina kowt.x pernah2 dpt pujian mcm tu drpd org cina.Setahu aku 'Good Looking" aku ni utk org2 melayu je.rupe2 nye ade gak org cina yg perasan 'Good Looking' aku ni.haha.

Back to our story,
aku pun introduce diri aku macam biase."My name is Muhammad Muaz.i'm come from Subang Jaya,Selangor.I'm a spontaneous person and i'm still single".muke cool je mase ckp sume ni.haha

Nak taw ape respone lecturer tu?
"Are you sure you still single?are you sure?are you sure?".
haha.
The End.

Drpd ape yg aku cerita ni,aku cume x sangke dgn apa yg terjadi pada hari pertama aku dlm sem baru ni.ekot korang larh nak ckp aku perasan ke ape ke.yg pasti itu larh yg terjadi KELMARIN.haha...

I got the Feeling that this Sem gonna be my Best Sem Ever.

Chowwww~

No comments:

Post a Comment