February 1, 2011

Rabu lagi !

Assalamu'alaikum w.b.t.

Salam sejahtera blogger2 sekalian.anda tahu dh kan ape yg special nye hari rabu?ape lagi.pkai sesuatu yg berwarna pink dan keluar larh dari rumah tu..aku bkn nak halau korang kua dari rumah,tp aku nk korang rebut sesuatu peluang yg boleh dibeli dgn harga yang murah hari ni.hehe..

Hari ini hari rabu.aku sepatut nye g MPSJ workout bersama kawan.tp aku cancel kan pagi tadi sbb badan agak kelenguhan.maaf lar aku cancel agak last minit.at least aku msg dia x jadi pergi drpd wat dia tertunggu berjam2 kat MPSJ tu.

Workout x jadi,jadi keje aku pagi ni adalah baca blog seseorang.blog first follower aku.xde keje kan?sbb xde keje larh cari keje.haha..memandang kan aku ni dh termasuk dlm 'stalk list' seseorang.makanya aku baca sume entry2 yg ada pada blog dia ni.aku pernah tanya kat dia "Ape beze stalker ngan joyah?".jawapan nye Stalker ni hanya memerhati tanpa bertanya manakala Joyah ni pulak dia sibok nak taw tepi kain org lain.pastu banyak tanye lak tu.haa..nmpk tak perbezaan nye di situ?aku ni dh dikire sebagai stalker sbb dh termasuk dlm 'stalk list'.padahal aku ni lagi bnyk di'stalker' berbanding menye'talker' org..haha..ayat K terserlah disitu.aku stalker yg setia sbb aku stalker org yg same je.haha.tp org yg stalker aku ramai ot.termasuk larh adik aku sorg tu.*sigh.
Series cakap dh bnyk kali baca blog first follower aku ni.smpi dh bule hafal tajuk entry tu cerita pasal pe.cube menjadi seseorang yg memahami dengan merasai perasaan yg pernah dia lalui sblm2 ni.
Daripada tahap paling SEDIH sehingga tahap paling BAHAGIA. =)
aku baca&baca&baca tanpa bnyk tanya.kalo ikut kan cerita The Tourist yg Angelina Jolie blakon tu,dia ade kata "girls dont like question." haha..so,aku pun x nk banyak tanye.tiap kali mood dia tak baik je,aku cume bersedia jika dia memerlukan teman.=) kalo seseorang tu tgh mood x baik,jgn sibok nak tanye macam2.bg dia ruang utk take some time to chill.Ape-ape pun,still riso bile mood dia x baik.hmmm~

Aku baru balik dari Subang Parade ni.ibu ajak kua tadi.memandang kan bnyk baju lama aku dh kecik,macam2 baju aku dpt tadi..haha..paling penting,dapat Baskin Robin.aku dh merasa,anda pula bagaimana?haha

Bkn McD yg dicari yeee..

Dh dpt Baskin Robin pun termenung lagi?

Jap lagi nak balik kmpg..kne kemas2 baju skit..
Take care sume.have a nice wednesday~

No comments:

Post a Comment