February 4, 2011

Sekejap Je.

Assalamu'alaikum w.b.t.

Pagi SABTU :
Bangun dari tido,aku sedar satu perkara yang cuti sem aku dh nak habis.sekejap je kan?aku x pernah rasa pun cuti sem ni akan rasa lama.kebanyakan plan yg dirancang,bnyk x jadi.Tipu lar kalo aku kata aku x kecewa dgn cuti kali ni tp itu lah ketentuan.Ketentuan dari-Nya adalah ketentuan yg terbaik buat diri ku.

Malam semalam aku sempat luang kan masa dgn membe-membe sekejap.kita org g main badminton.plan main kol 9,malang nye di sebabkan aku datang lambat dan kita org tukar lokasi badminton untuk dapat court murah,dapat main SEJAM je..amek lar 2 court supaya yg lain x menunggu.Ape-ape pun,sume berpeluh semalam.Ada peluh kemenangan ada juga peluh kekalahan.haha.yg kalah tu semesti nya bukan aku. =P

Pagi ni juga aku sedar yang aku belom kemas barang untuk balik.So,kemas-kemas skit mana yang patut.Jap lagi nak pergi Seremban,sbb kawan aku yg duduk belakang rumah,kakak dia nak kawen.Dalam kad undangan tu,majlis nye kat Negeri 9,tu yg gerak Seremban pagi ni.Get the point now?



Pagi sabtu juga wat aku tersedar yg dah berapa hari tak dengar kabar pasal cik wangi ....
Sentiasa mendoakan dia agar tak dibelenggu dgn masalah dan dapat menikmati hari-hari dia dengan cukup sempurna tak kire walau dimana dia berada.Nak tambah doa skit bule?Semoga dia dapat capai impian yg dia inginkan selama ni.amin ~ =)
EH?asal cerita cik wangi dlm blog aku ni?tukar topik skrang..
Alamak ! dh xde topik lah.oke.nak jenguk abang aku yg jauh di perantauan sekejap.

End of story for this morning .

No comments:

Post a Comment