February 23, 2011

Ohh Perutku!

Assalamu'alaikum w.b.t.

Kenapa dengan kau ni?
smlm tgh hari kita oke je makan same2.
then ptg smlm kau mcm merajok dgn aku.
aku ade wat salah ke?
selama ni ape aku makan ko x pernah complain pun.
tiap ape yg aku makan kau senang je hadam.
tp smlm ptg kau tiba2 wat hal dgn aku.
mlm smlm ko wat aku tak duduk diam.
malam smlm gak ko wat aku ase sentiase kenyang.
padahal selalu nye lps maghrib kau dh hbs hadam makanan yg aku makan tgh hari tu.
malam smlm lak kau hilang kan selera aku.
kau buat aku hampir muntah dpn kawan2 aku.
kau buat mereka risau tentang aku.
tah2 smlm dia org tak hbs makan sbb xde selera tgk aku hampir muntah.
kenapa dgn kau ni?
kenapa kau buat aku mcm ni?
kalau btol ade makanan yg kau x suke aku makan.kau bgtaw larh.
sejak aku hilang selera tyme demam dulu.
kita dh hilang chemistry.
kau buat selera makan aku berkurangan.
kalau kau terus kan mcm ni,mcm mane aku nak membesar?
kau tau tak kalau kau tak hadam apa2 itu bermakna perut aku kosong.
bila perut aku kosong,kepala aku mula lah buat hal.berat memanjang.
come on larh.
bkn mcm ni kita bekerja sama2 dulu.
kalau aku kurang kan jumlah makanan aku,tp aku makan 3 kali dlm sehari.
boleh tak kita jadi membe balik mcm dulu?
kau larh geng aku dari kecik.
kau baiki ape2 yg patut dlm tu.
mane2 makanan yg kau belom hadam,kau hadam dulu.
kalau kau tak suke,aku bule melabur kat mane2 tandas.haha.
please larh jangan wat macam ni lagi.
aku tak nak sape2 risau pasal aku.
nanti aku tak dpt tgk dye org nye senyuman lagi.
aku dh bnyk kali cover kental dpn dye org.
tp smpai satu tahap kau saje je wat aku xde selera nak makan.
then,mula larh dia org syak mcm2 kat aku.
apa kata kita mula bina chemistry balik?
kalau ada makanan yg kau tak suke,kau buat larh bunyik dr dalam tu k.
tu je aku mintak dr kau.

p/s:bila org gila dh mula ckp dgn perut sendiri,maka ini lah jadi nya.

sekian,terima kasih.

No comments:

Post a Comment