March 1, 2011

tersebut larh kisah.


Assalamu'alaikum w.b.t.

Tersebut lah kisah seorang pemuda yg tiba2 dpt mood Achik Spin malam semalam.. hehe.
sebelum aku bercerita,apa kata kita sedekah kan Al-Fatihah buat arwah Achik Spin yg meninggal dlm kemalangan tahun lepas..
Al-Fatihah ~

Oke.cerita nye bermula dari petang semalam..
Sedang aku asyik bermain futsal bersama kawan2 ptg smlm,ade org kol hp aku..
tp aku x perasan.cek2 je dh ade 2 miskol dr cik wangi.
aduh ~ menyesal gle x dgr dia kol.dh lar dia x ske org x angkat telefon ni.
Mesti dia marah.so,aku tinggal kan lar msg nape x angkat dia nye kol.no respone.
then malam tu,aku fikir balik.nape cik wangi kol suddenly ek?
fikir punya fikir .x dpt jawapan..cume aku ade baca status fb dia yg kurang menyenangkan je..
nk interupt pun ase sebe salah je.so,better remain silent.
dh terfikir psl cik wangi ni,tbe2 lak teringat tentang lagu Gurauan Berkasih nyanyian Achik Spin feat Siti Nordiana.haha.suddenly je kan?
aku mmg x leh nyanyi lagu ni.payah btol melodi nye.kejap naik kejap turun.aduh ~
dh search tentang achik spin ni,search larh lagu2 lama dia.
lagu yg best & yg bole aku nyanyi ialah lagu Janji kita & Paling comel.hahaha..
mmg mood achik spin tol.pas dgr 2 lagu tu,baru larh terjumpe lagu ni.
Engkau lah ibu ~
best lar gak.teringat ibu kat rumah.wajah pertama yg aku pandang mase lahir kat dunia ni & juga wanita pertama yg aku paling sayang ...
senyuman ibu aku larh yg aku paling ske skali..tenang je hati ni bila tgk..hehe .
sob3..

begitu larh kisah nye..

skrang ni aku tgh buat projek.tgh nak siap kan video 'Holiday' aku baru2 ni.
td ptg lepas hbs dgr briefing Foundation to Beta je,aku terus wat video ni.mcm2 bende gak larh nk setting.walaupun x bape reti,bantai je larh.janji ada jalan cerita.paling penting,introduction tu.hahaha..
tgh sibuk2 wat video,idea lak sangkut.so,amek mouse.bkk blog aku.then click on the blog list.yg mana ade sorang blogger je.haha.
baca lar kisah2 lama dia kt dlm blog tu skjap.moga2 dpt ilham blk utk menyiapkan video aku tu.
Kadang2 bila aku dpt ase dia tgh bahagia,aku ase tenang je.then kalo dia sedih,ase diri ni useless je.sbb x penah ada di sisi dia tyme dia sedih cmtu.

Bila blaja statistik dlm kelas kan,lecturer tu slalu bg contoh 'Flip a coin'.hehe..
PROBABILITY larh kata kan.agak2 dpt jumpe cik wangi b4 blk hometown this week x?
how much the probability?
kalo dh lecturer tu asyik bg contoh flip a coin je,aku pun terbayang2 tentang flip a coin.
so,kemungkinan utk lihat senyuman bahagia dpn2 tu...
Just Flip a coin 3 times..

I choose head .
Flip larh..ape lagi .....

No comments:

Post a Comment