March 26, 2011

Bowling Tournament !


Anda dah saksi kan video di atas?
Haaa ! tu lar aku tgh main bowling sambil ditemani oleh tukang sorak,tukang kacau,tukang tepuk tangan and paling penting tukang amek video ni.haha .
Saje nak cerita yg smlm aku masuk MMU Open Bowling Tournament yg mane sepatut nye wat pada 7hb January 2011,tp postpone pada tarikh semalam iaitu 25 March 2011. nampak tak betapa jauh nye gap disitu? Masa mula2 register,ade larh semangat nak main sbb saja2 nak cuba naseb lar kata kan.tp bila dh postpone jauh cmni,semangat tu berkurangan.Di sebab kan dh bayar RM20,main je larh walaupun xde training langsung utk tournament ni.Dengan semangat 1 SORAKAN yg aku penah dapat dulu,aku gerak MUBC kol 8.30 pagi.Mcm biase larh kan,tentatif kata lain,relaity nye lain .Tournament start kol 10 pagi. =.= aku sempat tido kat sofa depan pintu tmpt bowling tu agy.

Aku main bowling ni xde lar hebat mane pun tp bule larh dapat strike skali skala.haha
Keputusan nye adalah ...



Kalo ekot lane,aku dh kalah kan opponent aku dalam list ni.tp secara keseluruhan nye masih x cukup hebat nak kalah kan opponent kat lane2 lain .First game tu markah agak tinggi sbb masih semangat 1 SORAKAN tp second & third game,pergelangan tangan dh ase seliuh skit,so bola bowling pun agak melalut.Nak wat cmne,dh xde rezeki.At least,dpt larh pengalaman masuk tournament.Beginner agy ot,agak mustahil kalo nak terus menang .hahaha ..

Dapat sijil pun cukup larh.
Although I didn't win anything,I still got my trofi . =)
Andai di berikan emas permata
Ku pilih senyumanmu..

Next tyme,aku nak cuba lagi .

No comments:

Post a Comment