March 5, 2011

aku perlu.


NO NEGOTIATE!!

Itu lah perkataan yg aku dengar dari kedua orang kesayanganku.
Lidah ku kelu tidak terkata,
Hati mula memberontak pabila sesuatu perkara yg aku ingin perkata kan tidak sempat di bawa berbincang.

"Mother Knows Best"
Aku sedar akan itu tapi itu tidak bermakna aku tidak boleh menyatakan rasa di hati ini.
Ilmu Allah itu luas.Kalau hendak belajar bukan hanya berpandukan pada buku semata-mata.Ilmu Allah itu ada di mana-mana.

Sesungguhnya Allah tunjukkan kekuasaan & kebesaran-Nya bagi hamba yg benar-benar mahu berfikir.
Aku percaya aku boleh pelajari sesuatu dari jalan hidup aku.Aku juga boleh berjaya dan kecapi apa yg mereka ada sekarang ini.Aku cuma mahu mereka berada disisi ku tapi bukannya tentukan hidup aku.

Untuk berjaya,
Aku memerlukan restu dari mereka .
HANYA ITU YG AKU PINTA .

Kelibat tentera Portugis.

1 comment: