March 4, 2011

Dilemma ~

Assalamu'alaikum w.b.t.

Redha Allah terletak pada redha Ibu Bapa.
Aku cuma nak tahu..
Apa rasa bila orang lain yg tentukan hidup kita?
Orang lain tu pula bukannya orang yg kita tak kenal.
Malah orang lain itu adalah orang yg terpenting dalam hidup kita.
Orang yg membesar kan kita sejak kita dari kecik lagi.
Aku mengharap orang itu berada di sisi aku di saat aku memerlukan mereka.
Supaya aku dapat bawak berbincang sesuatu perkara dengan mereka.
TAPI ..
Perkara yg ingin di bincangkan,mereka dah tentukan .Bukan nya aku sendiri .
Aku tak tahu nak ckp dengan siapa skrang ni .
Aku tak suke perkara-perkara mcm ni berlaku.
Bila aku tahu sesuatu perkara tak boleh di bawa berbincang.
Aku mula larh ikut kehendak hati .
Yang mana akan membawa kebinasaan kpd diri aku sendiri .


No comments:

Post a Comment