March 13, 2011

Akhirnya..

Maybe it's true, that I can't live without you,Maybe two is better than one .
Setelah sekian lama menyepi,AKHIRNYA,ade larh sedikit inpirasi untuk menconteng di blog ni semula.
Mungkin post kali ni bnyk ayat double meaning.haha..

Mungkin aku harus berhenti mencari,berhenti berharap & berhenti menanti..
Tapi,aku masih memberi ruang & cuba menjadi yg terbaik bagi setiap yg hadir dalam hidup ini..

Aku cuba perbaiki diri ini dari semasa ke semasa,tapi aku masih sukar nak tinggalkan keburukan diri ni..
Manusia mmg tidak boleh lari dari melakukan kesalahan ..
Tp itu tidak bermakna aku harus berputus asa..

Adakala nya aku dapat membimbing diri aku sendiri & adakala nya aku tewas dengan bisikan syaitan dan juga nafsu amarah aku sendiri ..
Aku mahu didik diri ku dan nafsu amarah aku. Selagi belum ada tanda-tanda kejayaan, aku tidak akan cuba-cuba ‘mendidik anak dara orang’.

Hati ini tidak mampu lagi bercinta sepenuh hati kepada penciptanya.Jadi sudah tentu hati ini juga tidak mampu mencintai seorang gadis pon sepenuh hati kerana cinta kepada Allah dan kekasihnya itu merupakan cinta yang sejati.




Jadi cinta yang hakiki ini yang harus ku temui sebelum cinta kepada sekujur badan yang akan pergi meninggalkanku bersendiri seorang diri..

Jika ada yang ingin bertanya tentang soalan berbaur seperti itu,ketahuilah bahawa saatnya masih lambat lagi .

...................................................

Sebelum ni aku ada ckp psl projek percutian aku baru2 ni kan?
Akhirnya,video tu dh siap..

Tersebutlah kisah tentang 5 Budak Hitam, Toyyib ~
5 Budak Hitam yg pergi bercuti selepas penat study together-gether untuk Final Exam sem lepas..
Pelbagai rancangan yg dh dibuat,
Akhir nya percutian itu dpt juge dilaksanakan ..
Pelbagai dugaan yg dilalui oleh setiap sorang Budak Hitam,
Ahkir berjaya di tempuhi dengan tabah ..

Percutian 5 Budak Hitam ni jatuh pada hari jumaat bersamaan dengan 25 February 2011..


sampai masa tibanya waktu,
redup hati kamu berdua,
bila dua jasad bersatu,
hidup mati jadi bersama....

No comments:

Post a Comment