January 17, 2011

Dreaming is still Believing ke?

Assalamu'alaikum w.b.t.


Malam tadi aku dapat satu mimpi.
Aku berada dalam sebuah kereta bersama seorang sahabat yang sedang memandu dan seorang lagi teman aku yang duduk seorang diri di belakang kereta.
Situasi dalam kereta yang agak senyap.
Aku memulakan perbicaraan dengan melihat wajah teman ku yang nampak ayu~ dengan memakai shawl berwarna hijau.
Aku memandang wajah dia dan berkata "wangi~" =)
Dia tidak menunjuk kan apa-apa reaksi kerana menyangka aku memerli dia.
Kemudian dia memandang ku dan mengeluarkan sesuatu dari beg dia lalu memberikannya kepadaku dengan senyuman kebahagiaan yang terpancar dari raut wajahnya...
Ia nya berwarna MERAH,mempunyai zip dan terdapat gamba Mickey Mouse pada nya.
sangat comell!! haha..


This is the best Part ...
Apa kah barang tersebut?
Cbe teke cbe teke ~
haha...

No comments:

Post a Comment