October 13, 2011

KeputusanNya .

 Knock Knock Knock ~ 
guess what? 

esok result aku untuk sem pertama degree ni kua ..Ya Rabbi ~
setelah makan tido makan tido,then main futsal ,online ,tgk tv dekat subang ni selama seminggu lebih hampir kedua minggu ..akhir nya keputusan yang di tunggu-tunggu oleh semua pelajar MMU keluar juga akhir nya .
Bila budak kecik tu post dalam group pelajar cemerlang bgtaw yang esok result kua ..

This is my heart say 

"Ya Allah,aku tidak mintak & tidak mahu untuk gagal dalam setiap subjek yang aku pelajari..tapi seandai nya kegagalan itu mendatangkan lebih banyak kebaikan dalam hidup aku,maka gagal kan lah aku .Aku redha .Seandai nya Kau lulus kan aku dalam setiap subjek yang aku pelajari sem lepas,maka beri lah aku kekuatan untuk terus memperbaiki diri ini supaya aku dapat menjadi seorang pelajar yang lebih baik dalam menuntut ilmu-Mu di bumi ini."

By the way,aku pergi sunway lagoon bersama kakak ngan adik ku hari ni .seronok tak terhingga .
Thank you Along ~
Thank you ibu ~
and the most importantly ..

Thank you Allah . =)

No comments:

Post a Comment