September 20, 2011

al-kisah ~

Tersebut lah kisah ......
seorang pemuda ...
yang sunggunh muda usia nya...
malas untuk menuntut ilmu akademik ..
berhadapan dengan ujian ..
sendiri padan muka ..

Eh jap2 ..aku ade create quote aku sendiri hari ni..act,bukan hari ni.semalam malam aku dah terfikir dah .tp hari ni baru lengkap kan quote tu.haha ..dengar yee ~

Lagi banyak masalah yang timbul,lagi banyak pengalaman yang kita dapat.Lagi banyak pengalaman yang kita dapat,lagi cepat kita mendewasakan usia .Lagi cepat kita rasa dewasa,lagi cepat nak kawen .Lagi cepat kawen,lagi cepat dapat anak .Lagi cepat dapat anak ... (sambung sendiri) ...

Haha.sengal nye quote.bila fikir2 balik kan,Bumi yang aku jejaki ni mampu ke bertahan sampai aku ke tua ?
Bumi sudah akhir usia ~
Renung2 kan balik .cukup kah amalan kita untuk bertemu dengan-Nya?

cukup meroyan..study study !
Lepas exam sambung meroyan.

No comments:

Post a Comment